Cal fer un calendari de Lectura que puguem assumir:
Els dies de color vermell són els que hem pogut treballar i el verd és el dia d'entrega.
Hem llegit els capítols per al dia 28 d'abril (i fins i tot es que no ens corresponien!).
Parar atenció al vocabulari nou i definir els mots més difícils en un document col·laboratiu.
ENLLAÇ AL VOCABULARI
https://docs.google.com/document/d/1JmMdCn_mngtEV8vh0sY_hmQqofzG9hiGCWbUVY0uf3k/edit
ENLLAÇ AL VOCABULARI
https://docs.google.com/document/d/1JmMdCn_mngtEV8vh0sY_hmQqofzG9hiGCWbUVY0uf3k/edit
Escriure, en el mateix document col·laboratiu, un resum dels capítols que els pertoca. Hi ha l’opció de fer un curtmetratge sobre el que llegiu, compte amb la feina que suposa. En el cas que estigui ben fet puntuarà més que qualsevol altra forma de presentació. L’objectiu és que ens expliquem el llibre que tenim entre mans.
ENLLAÇ ALS RESUMS DEL LLIBRE
ENLLAÇ ALS CURTSMETRATGES
Fer un seguiment del ritme de lectura del grup i comprovar que tothom llegeix al mateix temps els capítols pactats. Caldrà repartir càrrecs:
Coordinador i secretari: Gerard
Secretari / corrector lingüístic: Jennifer
Responsable tic i presentació: Sílvia
0 comentarios:
Publicar un comentario